n00b Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Måste man klara uppdraget "Dildo Dodo" för att kunna klara storyn? "Dildo Dodo"-uppdraget är helt omöjlig.. hjälp !! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 flyg och släpp ut reklamen från flyplaet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 flyg och släpp ut reklamen från flyplaet nehe? den är för svår tycker jag.. jag vet hur man gör, men klarar inet av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 flyg och släpp ut reklamen från flyplaet Han frågade inte vad man gjorde... Jag tror inte du måste klara det... men gör det ändå. (För säkerhets skull) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Han frågade inte vad man gjorde... Jag tror inte du måste klara det... men gör det ändå. (För säkerhets skull) thx, .. ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Testa med en Joystick... Det vart 1000X enklare föe mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag klarade de på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts