Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 okej. vilken är den bästa trainern och vad kan den göra? Jag vill helst kunna fixa så jag inte trillar från bågen och så att jag kan snurra riktigt många varv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) okej. vilken är den bästa trainern och vad kan den göra? Jag vill helst kunna fixa så jag inte trillar från bågen och så att jag kan snurra riktigt många varv det där med bågen vet jag inte, men det finns en ordentilg trainer (Ultimate Trainer) från "LithJoe" som har all fusk + och lite mer avancerade grejor. kommer dock inte ihåg vart jag hittade min men sök på Google efter "Vice City Ultimate Trainer" eller något! Redigerad 21 juni, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 här http://www.gtaskins.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts