Stoffe Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 när jag har kört i ca 1 min så hänger spelet sig, vad ska jag göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 när jag har kört i ca 1 min så hänger spelet sig, vad ska jag göra??? Du kanske har "övermoddat" spelet...byt ut dom filerna du har modifierat mot orginalfilerna...om det inte är detta så vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Pröva installera om spelet och dina grafikkortsdrivrutiner. Jag vet inte vad du har för dator men det kan bero på att den är slö eller nåt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Funnylin: allt jag har är 2 nya bilar Crazyconnyshow: Min dator har: 3.6 GB Win XP home edition 512 RAM så det beror det inte på... har redan installerat om spelet, men hur gör man för att installera om grafikkortsdrivrutiner? och kan det röra till nå annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Nu hänger sig spelet bara man laddar! Förresten, systemåterställning funkar inte heller Redigerad 22 juni, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Installera om det så slutar det att cp:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 har redan installerat om ska jag göra det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 kan ingen hjälpa mig??? får panik snart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Panik avledd Men är fortfarande sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 putsa cd:n lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vad ska man använda då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 typ shortan. andas på den så den blir fuktig och sen e de bara torka av. de gör jag oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts