KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 mp5: förvänta dig inte för mycket, då det kommer vara samma grafikmotor i sa som 3 och vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det var ju mycket brottsligt under 70-talet också. Hippies som importerade marijuana m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Liten uppdatering... Okej lite mer om karaktärerna då. Har tidigare "förutspått" att spelarkaraktären kommer vara Taxichaffis, något som jag nu ångrar. Istället har jag börjar fundera på om han kanske kommer jobba som bagage körare på flygplatsen, och där bli vittne till en grym avrättning av Tommy Vercetti. Att han sedan plockar upp Tommy Vercettis lik på sin vagn och åker iväg, men att innan han kommit nånstans möter Salvatore som även fast han aldrig träffat Tommy ändå känner igen honom. Därefter vill Salvatore hämnas, och "du" är den enda som såg mördarna...där är spelet igång. Okej vidare till andra gästspel. Donald Love liksom Avery kommer medverka, fast här är dom grymma rivaler och dom kommer skicka "dig" på uppdrag mot varandra spelet igenom och till slut tror sig Donald ha fått död på Avery, men Avery kommer skrika nått i stil med -Det här ska du få för, vart du än gömmer dig ska jag hitta dig...jag ska få dig att "försvinna"!(Troligen när han ramlar ner från ett stup eller nått...men han överlever...) Juan Garcia Cortez kommer medverka, han och Salvatore kommer hamna i krig, där du till slut måste mörda honom(Cortez). Fler gästspel tror jag inte på(Phil kommer naturligtvis vara med) så nu får jag väll gå över till nått annat då. Jag "förutspådde" tidigare att jordbävningsolyckor kommer hindra "dig" från att nå vissa platser i staden, detta tror jag stenhårt på och hoppas verkligen att man får se byggarbetare som verkligen arbetar, dag som natt! Ehh...Tror inte jag har nått mer att säga just nu...men jag återkommer nog...va så säkra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 mp5: förvänta dig inte för mycket Nej men man kan ju hoppas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tror inte tommy kommer dö så tidigt som du säger.. skulle va å slänga bort hela hans image från vice i sjön. vet inte om ett koncept me skiftande karaktärer skulle fungera, tommy i ett par uppdrag i början, han dör å en annan tar vid. skulle kanske inte fungera, men de e en ide. en klassiker vorre å frita nån från alcatraz typ nån al capone liknande kille (för er som inte visste satt capone på alcatraz) som sagt, ja tror verkligen att SA blir mer bergit, om man ska gå efter hur SF ser ut. blev väldigt förvånad över hur mycket 3e ön i gta3 är lik san francisco vad mer.. hm...att gå in i alla byggnader tror ja ingen skulle göra, och det vet nog R* också, så som slänger nog inte bort tid och utrymme på sånt. nått ja skulle vilja se mer av är nostalgi-möten, när man träffar på folk från Vice å 3an, men inte överdrivet. ett perfekt exempel är när donald love får tipset att "ett gängkrig är det mest effektiva för blablabla" då mådde man verkligen fint =) sånt e fint. inte för ofta å för mycke, men den där e perfekt. synd att 3ans huvudperson inte fick nått namn, R* kan ju inte använda sej av honom nu. biiig miss enligt mig. förövrigt lär de bli ett förjäävla fint spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tror inte på skiftande karaktärer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 inte ja heller ,tror inte R* skulle ge sej ut å exprimentera me de =) men ändå.. en ide som ja bara har i huvet. vet inte hur den skulle flyta på i ett spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 vet inte om ett koncept me skiftande karaktärer skulle fungera, tommy i ett par uppdrag i början, han dör å en annan tar vid. Nope Tommy kommer inte utföra några uppdrag i SA(Alltid samma karaktär)...och dessutom är det alltid olika gubbar man spelar som i alla GTA spel...skulle förvåna mig om dom bytte bort det!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ne de har du rätt i.. de e ingen uppföljare te vice.. men att tommy tittar förbi i handlingen borde dom ha me =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Gör inget att han är taxichufför när bägge huvudpersonerna (VC o Mafia) heter Tommy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ne de har du rätt i.. de e ingen uppföljare te vice.. men att tommy tittar förbi i handlingen borde dom ha me =) men om de e 60-tal så e han rätt liten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 60? ja trodde de va 70 vi pratade om ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Alla snackar om olika(Jag snackar om 90-talet)medans dom flesta andra är inne på 60-70 talet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jaa du det blir för tokigt. Hoppas bara att det inte blir innan 70-talet för då kommer det inte finnas några roliga bilar... Eller?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Alltså varför tror ni att det skulle vara runt 50 till 70talet då måste ju nästan rockstar göra om alla karaktärerna jag tror helt klart på 80-90talet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Gammal topic! Onödigt uppdragande, finns nyare! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts