Tommy Verceti Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jallå! jag har ett litet problem, jag inte så hajj på att modda och sånt men en fråga bara.. Jag har tankat en ny "model" till en bil, gör jag så att jag ersätter den andra bilen med den nya eller? för om jag gör det så står det: "File to big to be replaced" Snälla Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 du får ta bort den gamla...sen lägger du in den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Var kan man ladda ner nya models och vilket program ska man använda för att installera dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy Verceti Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jahaaaa! okey tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts