Jump to content

Stunts sökes!

fraze
 Share

Recommended Posts

Jag håller på med en stuntfilm till GTA - Vice City. :wacko:

Tyvärr är jag inte lika bra på att stunta som att redigera film, så jag undrar om det finns någon med nåt schysst stunt som är intreserad av att medverka i min film.

Är du intreserad? - Maila filen replay.rep med ditt stunt (den ligger i Mina dokument i en mapp som heter GTA Vice City User Files) till project_vicecity_stunts@hotmail.com. Berätta vad heter och lite om stuntet i mailet.

Jag beräknar med att vara klar med filmen i sommar nån gång. Jag återkommer då med info om filmen, vart jag lagt upp den o.s.v.

-EDIT-

Så här gör du för att spara dina replays

F1 = Titta på de senaste 30 sekunderna

F2 = Spara replayen

F3 = Spela upp den sparade replayen

:unsure:OBS! - Jag vill inte ha några stunts som är fuskade, med hjälp av t.ex editorer eller ändrade cfg's!

/FrazE

Redigerad av fraze
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på med en stuntfilm till GTA - Vice City. :lol:

Tyvärr är jag inte lika bra på att stunta som att redigera film, så jag undrar om det finns någon med nåt schysst stunt som är intreserad av att medverka i min film.

Är du intreserad? - Maila filen replay.rep med ditt stunt (den ligger i Mina dokument i en mapp som heter GTA Vice City User Files) till project_vicecity_stunts@hotmail.com. Berätta vad heter och lite om stuntet i mailet.

Jag beräknar med att vara klar med filmen i sommar nån gång. Jag återkommer då med info om filmen, vart jag lagt upp den o.s.v.

-EDIT-

Så här gör du för att spara dina replays

F1 = Titta på de senaste 30 sekunderna

F2 = Spara replayen

F3 = Spela upp den sparade replayen

^_^OBS! - Jag vill inte ha några stunts som är fuskade, med hjälp av t.ex editorer eller ändrade cfg's!

/FrazE

Vad har du för redigerings program?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor