fraze Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) Jag håller på med en stuntfilm till GTA - Vice City. Tyvärr är jag inte lika bra på att stunta som att redigera film, så jag undrar om det finns någon med nåt schysst stunt som är intreserad av att medverka i min film. Är du intreserad? - Maila filen replay.rep med ditt stunt (den ligger i Mina dokument i en mapp som heter GTA Vice City User Files) till project_vicecity_stunts@hotmail.com. Berätta vad heter och lite om stuntet i mailet. Jag beräknar med att vara klar med filmen i sommar nån gång. Jag återkommer då med info om filmen, vart jag lagt upp den o.s.v. -EDIT- Så här gör du för att spara dina replays F1 = Titta på de senaste 30 sekunderna F2 = Spara replayen F3 = Spela upp den sparade replayen OBS! - Jag vill inte ha några stunts som är fuskade, med hjälp av t.ex editorer eller ändrade cfg's! /FrazE Redigerad 22 juni, 2003 av fraze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) hur spelar man in sina replays då? edit: jag menade hur kan man titat på dom efter att ha sparat dom! Redigerad 21 juni, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 man trycker väl F1 för att spela in och F2 för att spela upp, nåt sån iaf, har inte kollat replays sen gta3 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 F1 = Spela upp senaste 30 sek(tror jag det är) F2 = Spara senaste 30 sek i Gta vice city user files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur öppnar man dom efter att ha sparat dom då, F3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det går inte, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har massa stuntklip i avi format, men jag tror jag behåller dom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 F1 = Titta på de senaste 30 sekunderna F2 = Spara replayen F3 = Spela upp den sparade replayen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 En replay-fil tar ca 700 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) finns det ett prog som konverterar .rep filer så att man kan se på dom i vanliga spelare (mediaplayer t.ex.)?? Redigerad 22 juni, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nej, inte vad jag vet. Det vore bra att ha när man gör film.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har några stunts i .avi format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag är bara ute efter replay-filerna, eftersom jag vill att alla klipp ska ha samma framerate och codec o.s.v. men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Äntligen någon som bidrar med stunt! Tack n00b för en jävligt snygg tripple insane Tack Rickard Klemenz,,,ditt stunt rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_city_fan Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Pinnacle studio 8 suger hårt. Använd inte det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag håller på med en stuntfilm till GTA - Vice City. Tyvärr är jag inte lika bra på att stunta som att redigera film, så jag undrar om det finns någon med nåt schysst stunt som är intreserad av att medverka i min film. Är du intreserad? - Maila filen replay.rep med ditt stunt (den ligger i Mina dokument i en mapp som heter GTA Vice City User Files) till project_vicecity_stunts@hotmail.com. Berätta vad heter och lite om stuntet i mailet. Jag beräknar med att vara klar med filmen i sommar nån gång. Jag återkommer då med info om filmen, vart jag lagt upp den o.s.v. -EDIT- Så här gör du för att spara dina replays F1 = Titta på de senaste 30 sekunderna F2 = Spara replayen F3 = Spela upp den sparade replayen OBS! - Jag vill inte ha några stunts som är fuskade, med hjälp av t.ex editorer eller ändrade cfg's! /FrazE Vad har du för redigerings program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts