GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Vilka är fastigheterna och vart finns de. Jag menar de som man ska köpa för att klara spelet helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 om man ska klara spelet helt ska man köpa alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 de vet jag....men jag hittar inte alla fastigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Du kan annars kolla vart alla fastigheter ligger. På gtasajtens kartor finns en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 tack för tipset...ska kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 DET FUNKAR JU INTE!!!!!!!!!!!1...va gör jag för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 é de inte en j'vel som vet vart de ligger?...jag ahr köpt ungefär 10-12 stycken...mer hittar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jag har ungefdär så många ioxå...men hittar inte fler heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag har alla 15. Men den sidan man kan kolla vart alla ställen ligger funkar lite dåligt. det är bara att kolla imorgon. Den ligger på gtasajtens kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 har nu hittat alla fastigheter och har påbörjat hidden package...hittade en karta på google.com......sök på .::gta vice city maps::. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts