Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 dom är bra på fifa 2002 också Det har du lånat av mig. Jag begär att få det du lånade först tillbaka idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det har du lånat av mig. Jag begär att få det du lånade först tillbaka idag. ncike.. ja ska ha mitt eletserien tillbaks om du ska ha fifa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 dom fråga de är ju David Beckham som är bäst fan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 dom fråga de är ju David Beckham som är bäst fan eller? Öhh Figo är ju också jäkligt bra. Varför skulle det vara en dum fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag tror inte figo kommer att stanna kvar i real länge till för att han har ungefär samma roll som beckham. Jag tror att han kommer byta liga till italienska eller engelska. Spelaren som stannade kvar i Fiorentina heter Angelo Di Livio och han har spelat i juventus. PS. Just nu är jag i Italien..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag tror inte figo kommer att stanna kvar i real länge till för att han har ungefär samma roll som beckham. Jag tror att han kommer byta liga till italienska eller engelska. Spelaren som stannade kvar i Fiorentina heter Angelo Di Livio och han har spelat i juventus. PS. Just nu är jag i Italien..... på ett internet cafe eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nej, hemma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Jag tror inte figo kommer att stanna kvar i real länge till för att han har ungefär samma roll som beckham. Jag tror att han kommer byta liga till italienska eller engelska. Spelaren som stannade kvar i Fiorentina heter Angelo Di Livio och han har spelat i juventus. PS. Just nu är jag i Italien..... Aldrig att han går till England Han skulle inte trivas, mest gnugga fotboll där Italien, nja. Han kommer nog stanna i Madrid ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts