Flanders Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 En tanke som kittlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 En tanke som kittlar dom är ju inte riktigt samma spelartyp, men om jag måste välja så blir det Figo... Beckham kan ju visserligen spela fotboll men han är ju ett enormt varumärke också... Vote: Figo, klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Båda Beckham kan köra innermitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Nja, Beckham som innermitt... Var det inte snack om att sälja Figo, för övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Nja, Beckham som innermitt... Var det inte snack om att sälja Figo, för övrigt? beckham som innermitt tror jag nog inte på... men njaä, jag tror nog inte att real vill släppa figo, vad jag hört (och sett) iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Inte vad jag hört Ingen klubb skulle heller punga ut med en halvmiljard för honom. Vad jag hört skalla däremot Beckham köra innermitt. Bättre om FIgo spelade där, men nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Inte vad jag hört Ingen klubb skulle heller punga ut med en halvmiljard för honom. Vad jag hört skalla däremot Beckham köra innermitt. Bättre om FIgo spelade där, men nåja beckham ska ju komma på kanten och lägga ett slimmat inlägg på rauls vänster dojja som med en cykelspark sitter i krysset alltså ska han vara yttermitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Inte vad jag hört Ingen klubb skulle heller punga ut med en halvmiljard för honom. Vad jag hört skalla däremot Beckham köra innermitt. Bättre om FIgo spelade där, men nåja Real kommer aldrig kunna sälja Figo för den summa de köpte honom för (runt 500 milj. kr). Priserna på marknaden har ju sjunkit grymt mycket och det är inte många spelarköp som genomförs överhuvudtaget i Europa nu, beroende på den dåliga ekonomin i många av klubbarna... Titta bara Fiorentina som gick i konkurs och fick börja om i Serie C2.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Real kommer aldrig kunna sälja Figo för den summa de köpte honom för (runt 500 milj. kr). Priserna på marknaden har ju sjunkit grymt mycket och det är inte många spelarköp som genomförs överhuvudtaget i Europa nu, beroende på den dåliga ekonomin i många av klubbarna... Titta bara Fiorentina som gick i konkurs och fick börja om i Serie C2.. :'( jo, det var ju bara några tapra spelare som stannade kvar, alltså av de som var i "världsklass" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jo, men just därför säljer dem han inte. Ska de sälja honom ska det gå med vinst. Jag tror de behåller honom tills maknaden går upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jo, det var ju bara några tapra spelare som stannade kvar, alltså av de som var i "världsklass" En (1) spelare stannade kvar (kommer inte ihåg namnet). Han är älskad för evigt hos Fiorentina-fansen nu (eller Florentina Viola som klubben officiellt nu heter). Vann de Serie C2 förresten? Jag har inte hört något, men de måste de väl ha gjort..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 En (1) spelare stannade kvar (kommer inte ihåg namnet). Han är älskad för evigt hos Fiorentina-fansen nu (eller Florentina Viola som klubben officiellt nu heter). Vann de Serie C2 förresten? Jag har inte hört något, men de måste de väl ha gjort..? jo, jag tror det men jag har inte hört nått.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 De gick upp tror jag. Spelaren hette Angelo DeLivio men slutade i julas, skadad och han var 37år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 De gick upp tror jag. Spelaren hette Angelo DeLivio men slutade i julas, skadad och han var 37år gammal. Visst, ja! Angelo DeLivio... Har han slutat? Då blev inte hans karriär i C2 så lång då, men det är fortfarande grymt starkt att stanna kvar i en klubb som blir degraderade tre divisioner och gå ner i löner ännu fler divisioner... Var inte DeLivio med i Italiens VM-trupp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jo, det var han. Men en skada satte tyvärr slut på han karriär. Tror dock han är kvar i klubben med en annan syssla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 beckham helt klart bra undersökning nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 hehehe dum fråga beckham så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Helt klart Figo, Beckham är för öveskattad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Real kommer aldrig kunna sälja Figo för den summa de köpte honom för (runt 500 milj. kr). Priserna på marknaden har ju sjunkit grymt mycket och det är inte många spelarköp som genomförs överhuvudtaget i Europa nu, beroende på den dåliga ekonomin i många av klubbarna... Titta bara Fiorentina som gick i konkurs och fick börja om i Serie C2.. :'( Hejade du på Fiorentina eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Hejade du på Fiorentina eller? dom är bra på fifa 2002 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts