Jump to content

Beckham eller Figo

Flanders
 Share

25 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Inte vad jag hört :huh: Ingen klubb skulle heller punga ut med en halvmiljard för honom. Vad jag hört skalla däremot Beckham köra innermitt. Bättre om FIgo spelade där, men nåja ;)

beckham ska ju komma på kanten och lägga ett slimmat inlägg på rauls vänster dojja som med en cykelspark sitter i krysset :P

alltså ska han vara yttermitt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte vad jag hört :huh: Ingen klubb skulle heller punga ut med en halvmiljard för honom. Vad jag hört skalla däremot Beckham köra innermitt. Bättre om FIgo spelade där, men nåja ;)

Real kommer aldrig kunna sälja Figo för den summa de köpte honom för (runt 500 milj. kr). Priserna på marknaden har ju sjunkit grymt mycket och det är inte många spelarköp som genomförs överhuvudtaget i Europa nu, beroende på den dåliga ekonomin i många av klubbarna...

Titta bara Fiorentina som gick i konkurs och fick börja om i Serie C2.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Real kommer aldrig kunna sälja Figo för den summa de köpte honom för (runt 500 milj. kr). Priserna på marknaden har ju sjunkit grymt mycket och det är inte många spelarköp som genomförs överhuvudtaget i Europa nu, beroende på den dåliga ekonomin i många av klubbarna...

jo, det var ju bara några tapra spelare som stannade kvar, alltså av de som var i "världsklass" :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo, det var ju bara några tapra spelare som stannade kvar, alltså av de som var i "världsklass" :huh:

En (1) spelare stannade kvar (kommer inte ihåg namnet). Han är älskad för evigt hos Fiorentina-fansen nu (eller Florentina Viola som klubben officiellt nu heter).

Vann de Serie C2 förresten? Jag har inte hört något, men de måste de väl ha gjort..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En (1) spelare stannade kvar (kommer inte ihåg namnet). Han är älskad för evigt hos Fiorentina-fansen nu (eller Florentina Viola som klubben officiellt nu heter).

Vann de Serie C2 förresten? Jag har inte hört något, men de måste de väl ha gjort..?

jo, jag tror det men jag har inte hört nått.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De gick upp tror jag. Spelaren hette Angelo DeLivio men slutade i julas, skadad och han var 37år gammal.

Visst, ja! Angelo DeLivio...

Har han slutat? Då blev inte hans karriär i C2 så lång då, men det är fortfarande grymt starkt att stanna kvar i en klubb som blir degraderade tre divisioner och gå ner i löner ännu fler divisioner...

Var inte DeLivio med i Italiens VM-trupp??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejade du på Fiorentina eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor