KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag fattar! blir ju ganska bra med pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jo om allt funkar som det ska kan det bli riktigt bra! Men om jag får mindre än 1€/dag vet jag inte om det är värt... förstagångsbesökarna lär inte bli så glada.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Sådär nu är det aktiverat igen och nu får man bara upp dom där fönstrena en gång om dygnet. Läste dock detta: We don't take traffic from any web pages that are password protected and we don't pay pop-under closed before 20 seconds. Så nu fattar jag varför jag "bara" fått betalt för 70 personer. Men 70 personer är egentligen ganska mycket om nu denna regel gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag ger mig föresten, det här var nog ingen bra ide ändå... tror det blir mer skada än nytta... jag får hitta på nått annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ganska lurigt det dar...att rutan maste vara uppe i 20 sekunder...blir inte mycke pengar da...men det dar sms systemet du hade forut da... manga ville ju hamna forst pa vem som donerat mest...sa det kan bli en ond cirkel fast en god istallet varje sms kostade ju 10 kr forut..hur mycket fick du av dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) kom pa en till sak... tror inte du vill det men det ar en losning. for att utnyttja gtasajten fullt ut maste man vara typ medlem(och betala en summa pengar for det) ..som pa ign tex. du lar tappa besokare...men du maste ju fa in pengar...om du vill ha server utrymme..kan inte nan sponsra....kanske skolan eller nat..finns alltid nagon losning tror jag Redigerad 22 juni, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 @ GiZmo: Norton är ju inget anti-pop-program x2 k... menade Norton internet security.... http://www.home.no/cheaterzone/images/norton.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 SMS systemet som du hade förut va en bra idé. Du skulle ju kunna ha en flik som heter SMS donering och olika flikar i den som heter typ "information" där du förklarar varför man gör det och hur man gör det, ocg hur mycket det kostar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Oj shit jag hade 81 spyware fast jag använder inte ett enda fileshare program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag hade 88st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Pop-Up Stopper free Edition! men, mer reklam mer cäshar till Hultan eller? om amn vill gå in på p*rr då? då vill man ju ha popups så man kommer in på andra sajter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Oj shit jag hade 81 spyware fast jag använder inte ett enda fileshare program. Låg alla programmen i windows mappen? Kan man känna igen spyware program på nåt sätt? Ska kolla om jag hittar nåt sånt program själv innan jag laddar ner ad-aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Låg alla programmen i windows mappen? Kan man känna igen spyware program på nåt sätt? Ska kolla om jag hittar nåt sånt program själv innan jag laddar ner ad-aware. Nej dom låg överallt. Ladda ner programet Player länkade till. Det funkade bra. Tack player. Man kan hitta dom själv om du vet att det inte är ett program i windows. Redigerad 22 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 om amn vill gå in på p*rr då? då vill man ju ha popups så man kommer in på andra sajter då stänger du bara av programmet under tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 SMS systemet som du hade förut va en bra idé. Du skulle ju kunna ha en flik som heter SMS donering och olika flikar i den som heter typ "information" där du förklarar varför man gör det och hur man gör det, ocg hur mycket det kostar osv. Jag ska nog återinföra det snart. Måste bara tänka hur jag ska bygga systemet, men jag tror jag gör så att man skickar ett SMS och får tillbaka en kod via SMS. Denna kod är en "flytkod" som man sedan får skriva in nånstans för att binda den till kontot. Problemet är att så mycket pengar försvinner. Av 10 kr får jag enbart 3 kr på grund av avgifter från mobiloperatörerna, företaget som har SMS-servern, SMS:et som skickas ut (60 öre) och slutliggen skatt. Men jag ska jobba lite på det idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag fick 166 spyware Trots att jag alltid är så försiktig på inet... Men det verkar som att de flesta av dessa spyware är cookies och det är ju inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag fick 166 spyware Trots att jag alltid är så försiktig på inet... Men det verkar som att de flesta av dessa spyware är cookies och det är ju inte så farligt hade ochså mest cookies, av 36 filer var 34 cookies och 2 registerfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag fick 166 spyware Trots att jag alltid är så försiktig på inet... Men det verkar som att de flesta av dessa spyware är cookies och det är ju inte så farligt hur söker man igenom om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur söker man igenom om det? ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) finns det nåra kända sidor med ganska mycket pop-ups www.fantasy.com har jag för mig eller det var typ www.apelsin.com eller nåt... Nån ska att jag skulle gå in där(kommer inte ihåg vem) och det kom upp 38723874387349124614341684123224 miljoner pop-ups så jag fick starta om Redigerad 22 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts