Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 så kallat spyware program. tanka ad-aware http://download.com.com/3000-2144-10186632...tml?tag=lst-0-1 (tar bort dom programen) isf är det väldigt många som har det! och jag får det ingen annanstans än på gtasajten men jag kör ad-aware nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nej nej!! jag svarade bara på freak!!, han hadde ju något spyware program... har du inte det så behöver du inte detta programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) nej nej!! jag svarade bara på freak!!, han hadde ju något spyware program... har du inte det så behöver du inte detta programet. jaha men kör det iaf ( behövs nog har hittat över 30 ) EDIT: fans nåt skit i cookies. Redigerad 21 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Här har du en... http://www.epasida.info.se/ Klicka bara om du har ett anti-pop-up-program!! jag var tvungen att starta om datorn p.g.a den där sidan den kom MASSA gröna små gubbar, så det verkar som anti pop-up programmet funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nej nej!! jag svarade bara på freak!!, han hadde ju något spyware program... har du inte det så behöver du inte detta programet. Men ofta så vet man ju inte om man har något Spy Ware-program installerat eller inte... Med fildelningsprogrammet Kazaa (för dem som har det installerat) följer det med en jäkla massa Spy Ware-program som registrerar det man laddar hem och var man surfar för att kunna skicka skräddarsydd reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 körde ad-aware..men det är fortfarande massa popup..väldigt störade gtasajten förlorar verkligen besökare om detta är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Inte med Kazaa Lite det tar bort alla Spy-ware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 körde ad-aware..men det är fortfarande massa popup..väldigt störade gtasajten förlorar verkligen besökare om detta är kvar det är ju fortfarande inte därför det kommer popup på gtasajten programen på din dator har inget med popupfönstrerna på gtasajten att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 lol! om programet klarar det så är det godkänt! *edit* om inte, stackars, stackars den personen... norton klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Inte med Kazaa Lite det tar bort alla Spy-ware Jo, men Kazaa Lite och Kazaa hör inte ihop över huvud taget (sitter det ihop eller inte? lär mig aldrig...). Det är två helt olika företag (om det nu är ett företag som ligger bakom Kazaa Lite?), Kazaa har ju försökt att få bort Kazaa Lite genom att bla gå till domstol och stämt dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Om de skulle va samma företag skulle dom nog ha samma hemsida eller ha länkar till varandra med det har ju dom inte så jag skulle tro att dom är enskilda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Vilket liv det blev här då Tänkte testa det här och se hur mycket jag får. Har haft det uppe i några timmar och statistiken ska väll snart uppdateras. Om det funkar ska jag få 2.5€ / 1000 unika besökare. Om statistiken är positiv ska jag införa det på heltid. Dock med ett smartare system så att popup-fönstren endast visas en gång/dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 om du tjänar så bra är det lungt... (så länge det inte är en viss tid popupförstret ska vara uppe för att du ska få några pengar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) Vilket liv det blev här då Tänkte testa det här och se hur mycket jag får. Har haft det uppe i några timmar och statistiken ska väll snart uppdateras. Om det funkar ska jag få 2.5€ / 1000 unika besökare. Om statistiken är positiv ska jag införa det på heltid. Dock med ett smartare system så att popup-fönstren endast visas en gång/dag. funkar det även om man har anti-pop-program som tar bort rutorna? @ GiZmo: Norton är ju inget anti-pop-program x2 Redigerad 21 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 @GTA3_PLAYER: Kan vara så, men det lär jag få reda på när statistiken kommer. @Gta_fan1: Nej det lär inte fungera med anti-popup-program. GTAsajten har i nutid ca 1600 unika besökare/dag. Låt säga att 1300 läser nyherterna. Låt sedan säga att hälften använder anti-pop-program. Då får vi detta uttryck: 0.750*(2.5*9)*30 = 500 kr/månad = dedikerad server! Man får väll dröma lite iaf Fast jag vet inte ens om företaget är trovärdigt. En hel del företag skiter i att betala ut pengar i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ok, jag tillåter popup på gtasajten ibland då... får du pengar varje gång det uppnåt 1000 unika besökare? och, när du uppnåt 1000, nållställs det då så att det räknar samma tusen igen, eller måste det vara 1000 nya för att du ska få pengar nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Måste ha blivit ett fel för jag fick upp typ en miljon första gången pop-up:en dyker upp, men dte händer inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Måste ha blivit ett fel för jag fick upp typ en miljon första gången pop-up:en dyker upp, men dte händer inte längre. fick också upp flera fösta gången (och nån till gång lite senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har stängt av det tillfälligt. Men snart aktiverar jag det igen, jag hade tänkt att mäta hur mycket jag får in under en hel dag. Enligt statistiken har jag bara fått betalt för 70 personer under kvällen (hade det uppe i ca 3h). Lite konstigt i och med att vi har ungefär 70 personer online på GTAsajten hela tiden... antingen har väldigt många anti-popup eller så ljuger företaget om statistiken.... eller så måste man kanske ha uppe reklamen en viss tid... Mer mer statistik kommer nog imorgon. @GTA3_PLAYER: Man får 0.0025€ per unik besökare per dag (om du förstår). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts