rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jag tycker att man skulle kunna ta gisslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 allt av det där ska va med "typ" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Allt så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Allt tycker att man skulle kunna jobba mer lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 fel forum... men allt! men det kommer ju inte att finnas kan jag säga redan nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag skulle vilja att det fanns kickbikes och cyklar som man kunde sno. Sen skulle polisen åka cykel och motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Allt + att man kan gå in i fler hus, helst alla Redigerad 26 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Men för guds skul värför ska det här va en poll jag vill ha andra saker. Inte bara saker du har kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Men för guds skul värför ska det här va en poll jag vill ha andra saker. Inte bara saker du har kommit på. jävla klagande på dig i dag... det är väl bara skriva dom andra sakerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Allt i och för sig men att ta gissla låter kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 de skulle varit kul att gå in i en arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Man borde kunna ta gisslan och poliserna borde "tänka" mer istället för att bara skjuta. Om man t.e.x är uppe i en byggnad kunde de ta sig upp dit eller placera ut prickskyttar på hustak o.s.v En annan kul grej vore om man kunde åka med de stora flygplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Att man ska kunna slänga sig åt sidan och skjuta och att poliserna också kan det. Hade varit grymt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Allt. wörd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Jag vill att R* ska satsa MYCKET mer på AI:n i nästa GTA, den som finns i GTA3 och VC suger! Redigerad 25 juni, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts