DiazEvil Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Love Fist´s Limmo lungt.... mitt gäng skulle vara lite mer "Maffia" av sig därför valde jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 helt rätt! wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Patriot skulle ju vara kul att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 HumVee (Patriot) såklart! Jag skulle vilja ha en sån och köra med på min krossbana i skogen. Om jag får tag på en alltså. Det finns nog inte så många i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Lungt Rhinon alla skulle ha varsin minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 lungt sentinel e så jävla grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 eller kanske pizza vespan, hehe för att lura dom andra gängen samt slänga pizzor på dom haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Jag hade tagit Freeway mitt gäng är motorcykelknuttar allihop *Rycky: lOl Redigerad 26 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts