jimmy.gta.vc Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Tänk dig: Du är Tommy Vercetti, nybliven gängledare, och ställs nu inför problemet: Villken bil ska gänget köra? Förklara gäna varför du valde bilen! Lista: Landstalker Idaho Perennial Sentinel Patriot Manana Pony Mule Moonbeam Esperanto Bobcat BF Injection Securicar Stallion Rumpo Yankee Caddie Washington Admiral Glendale Oceanic Sabre Regina Walton Rancher Virgo Greenwood Benson Mesa Grande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 skule va skönt om ett gäng hade Patriot som gängbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 har du glömt limmo? den skulle jag ha iaf, mitt gäng är ett rikt folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kanske en sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 sabre turbo mi liga skulle leva i lyx och flöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 sabre turbo mi liga skulle leva i lyx och flöd jo to? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kanske den bilen som jag har som signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kanske den bilen som jag har som signatur du vet ju inte äns vad det är för bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nä, men säg inte att det är ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Står det ford på bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ja det är en ford och den kommer iställe för sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nä, men säg inte att det är ful nej, jag älskar den ps. det är en Ford GT40... nu vet du det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Ford GT 40 Concept ( Sabretu ) http://www.vietcong-game.net/games/gtavicecity/the_game/mm_models/ford_gt_40_concept_1b.gif kopyerat från http://www.modern-mod.net.tc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 varför datorgrafik när det finns riktiga bilder? http://www.ultimatecarpage.com/large/1178-4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ja det är en ford och den kommer iställe för sabre turbo Mycket fin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 En Volvo hade inte suttit fel!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 En Volvo hade inte suttit fel!!!!! helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag hade tagit Hot Ringen men vet inte varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har gort en volvo 244 turbo men den blev inte så stor som en vanlig bil (på vc) untan typ 70 % och jag vet inte hur man förstorar den och sen öpnas inte dörarna när man går in mne om någon är intre serad så pma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 lägg upp den här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts