Toni Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag har klarat en massa uppdrag och hittar inga fler på min Karta, fast jag tror inte jag har betalat tebax Sonny,,, hur går detta för sig? måste jag har 2,000,000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag har klarat en massa uppdrag och hittar inga fler på min Karta, fast jag tror inte jag har betalat tebax Sonny,,, hur går detta för sig? måste jag har 2,000,000 ? Har du köpt alla ställen och gjort alla dom uppdragen?? när du har gjort det så kommer killen från printworks att ringa till dig och då träffar du sonny inom e snar framtid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Betala tillbaka Sonny? HA jovisst betala tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jodå jag har köpt alla ställena nu fast jag har inte fått ett samtal ännu... måste jag fixa Bil listorna med på det här Bilstället där man kör Street race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) om man vill klara storyn, måste man klara alla andra uppdrag också? ( andra uppdrag = uppdrag som man får genom att köpa en byggnad) Redigerad 22 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag kan inte göra flera uppdrag jag kommer ingenstans det finns inga uppdrags ställen utsatta på min karta... jag fattar ingething Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag kan inte göra flera uppdrag jag kommer ingenstans det finns inga uppdrags ställen utsatta på min karta... jag fattar ingething efter "the job" på malibu club så kommer han på printworks att ringa, svårare är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 på malibu club finns det inga fler uppdrag att göra.. det finns bara en bank job och en kniv där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Hur många fastigheter äger du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 15 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Då har du ju alla men har du klarat all då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag tror det för att om jag inte är nära en av mina fastigheter så ser jag dom inte på min karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hm.. konstigt då vet jag inte vad det kan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det kan inte va att jag har fuskat kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 kanske det men kolla igenom alla ställen om du har klarat det t.ex. strippklubben och hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 okej ... men hamnen och strippklubben vad gör jag på dom ställena ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hamnen ska du köra båt på tid och strippklubben ska du få en lapdance för 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hehe okej ,,, jag har fattat båt jobbet fast kan du förklara det där med stripklubben för det där fattade jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 man går in till en strippa i ett privat rum som finns i en liten korridor och där ska du sitta och titta bara tills tommy har givit henne 600... tror att det tar ca:10 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 de e in te efter the job som printworks snubben ringer och har blivit misshandlad... det är när man har klarat första listan på sunshine autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts