rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jag har inte gta3 men jag har vice city och jag undrar om man e tommy i gta3 också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jag har inte gta3 men jag har vice city och jag undrar om man e tommy i gta3 också?? jo då, det är han men han pratar inte... tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) nej..han ser ju inte ut som tommy iaf Redigerad 21 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 de é inte Vercetti i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 de é inte Vercetti i GTA3 alltså huvudpersonen i gta3.. vem e det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 alltså huvudpersonen i gta3.. vem e det då?? ja du, inte Tommy iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vadå får man aldrig reda på hans namn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vadå får man aldrig reda på hans namn?? inte vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 konstigt.. pratar han inte på hela spelet?? det måste han ju göra på t.e.x. uppdragen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nix, han säger inte ett ända ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 hur sluta egentligen gta3??? nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 hur sluta egentligen gta3??? nån som vet man räddar maria och dom lever lukliga i alla sina dagar. blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 man räddar maria och dom lever lukliga i alla sina dagar. blablabla Räddar = Skjuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 när han har räddat maria så måste han väl ändå säga någonting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Huvudpersonen i GTA3 heter Joey har jag för mig. Och nej, han säger inte ett skit under hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Huvudpersonen i GTA3 heter Joey har jag för mig. Och nej, han säger inte ett skit under hela spelet. killen i gta3 är karaktärslös. det ska föreställa dig, du som spelar. han har inget namn och han säger ingenting. han har ingen karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Och snubbarna på R* kallar honom bara för "The guy"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) i första uppdraget hos salvatore kalar ju maria honom fido Redigerad 21 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Donald Love (GTA3) är med i Vice City men han säger inget. Han skulle säga något, men Avery avbröt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 klart att tommy e med...han har ju bara bytt id Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts