Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 När man klarade branduppdragen så skulle man tåla eld har jag hört, jag har klarat dem nu med jag kom på att man börjar ju aldrig brinna. Om man sitter i en bil som sprängs så dör man men då brinner man ju inte. Jag kommer iallfall inte på när man kan börja brinna förutom med flamethrougher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Det är skillnad på att sprängas i småbitar och brinna till döds. Då dör du av tryckvågen och hettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 du ska isf inte kunna dö att att du kastar en molotv på backen framför dig.. det är inte samma sak som att sitta och sprängas i en bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Men lönt att bli brandsäker när man ändå inte kan brinna upp!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 man kan visst brinna upp testa själv utan att ha klarat brandbils uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 man dör inte helt!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 man kan visst brinna upp testa själv utan att ha klarat brandbils uppdragen men hur gör man om man vill brinna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Men man förlorar 70-80 % hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts