rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 själv tycker jag att lance skulle skjuta sonny och tommy och lance tar över stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 själv tycker jag att lance skulle skjuta sonny och tommy och lance tar över stan.. jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 "cortez dyker upp och skjuter Sonny och Lance.. Tommy följer sedan med cortez till en annan stad där nästa gta utspelar sig." skulle vara coolt..då länktar man ju värkligen till nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ja egentligen så ut spelar sig nästa gta på nden banan!det skulle va så coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Men vadå det är ju bara dinna altenativ jag vill inte sluta på nåt av dom sätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nej men om det skulle sluta på något av dom sätten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 cortez dyker upp och skjuter Sonny och Lance.. Tommy följer sedan med cortez till en annan stad där nästa gta utspelar sig det eller att lance och tommy tar över stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) passar alldeles förträffligt som det är null vote Redigerad 21 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts