rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 i början så e det ju tre maskerade snubbar som sjuter tommys kollegor och tar sonnys pengar.. vem ligger bakom det egentligen??? har aldrig fattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vad jag har fattat så är det ricardo diaz iallafall.. men det kanske inte är han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vad jag har fattat så är det ricardo diaz iallafall.. men det kanske inte är han.. det tror jag också.. eftersom lance säger i ett uppdrag (det innan man ska döda diaz) att: He killed my brother.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 eftersom lance säger i ett uppdrag (det innan man ska döda diaz) att: He killed my brother.. ja men det va för att uppdraget när man skulle rädda Lance på soptippen så sa han "He kill my brother" och det va därför dom dödade diaz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 i början?? vad menas med i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) Jag trodde det var polisen För gubbarna som sköt är väldigt lika en sort av poliserna, helikopterpoliserna om jag inte minns fel Redigerad 21 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jag vet det e S.W.A.T som ligger bakom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Var det inte nå j.kla fransmän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Nej det va väl diaz män? Fast dom fransmännen finns ju med på ett uppdrag. Men Lance säger ju att Diaz döda hans bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 det är inte SWAT i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jopp det e Diaz män som ligger bakom lance brorsa e jäklit lika han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts