The Fighting Egg Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Tjena jag e en som behöver en main.scm fil. Jag laddade ner ett uppdrag till vice city men glömde göra en backup. Är det nån som vet hur jag ska få tillbaka main.scm eller kan nån skicka den till mig på icq eller msn? Med ovänliga hälsningar The Fighting Egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ja det kan jag....men det här hör hemma i Vice City forumet..........(ajaj) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Fighting Egg Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ok förlåt då men har du msn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 ok förlåt då men har du msn eller? jag kan skicka..adda mig på msn: warmedal@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts