Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) okej, kan inte någon skriva ner lite gta:vc trick och hur man gör dem?. Typ hur man åker på framhjulet! Skriv ner vilka knappar man ska trycka på osv. Skriv också med vilket fordon du gjorde tricket med. Redigerad 21 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Åka på framhjulet eller bakhjulet kan du göra med motorcyklarna, vespan och krossen. Håll nere 9 eller 6 (till höger om tangentbordet). Sen kan du åka på 2 hjul med bilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Åka på två hjul är rätt svårt. Jag gjorde det med en Landstalker eftersom den välter ganska lätt. Kör mot nån liten kant med hög fart tills bilen kommer upp på 2 hjul... sen är det bara att hålla bilen upp med vänster/höger knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) okej, jag håller på med en film!! vill flyga ,, snura massor av feta saker i luften typ med moppen, eller någon annan motorcykel =) Typ, när jag kör upp för en ramp så kan jag inte tricka eller det enda jag kan är att luta mig framåt och bakåt!! men kan man typ inte ladda ner en trainer som gör så att man kan flyga bättre, snurra massor av varj osv ? hehe Redigerad 21 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 men kom an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Ja jag fundera på att göra en sån film också.. men jag vet inte vad jag ska använda för program.. du vet inte nått shysst program som man inte behöver kamera till.. jag hörde att man ska kunna göra med Xp:s Move maker men det ser ut som att man måste ha en Film kamera.. jag hörde att Adobe hadde nått program men jag vet inte va det hette.. =/ men om det är nån som vet så skulle det va shysst att skriva till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts