Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag har klarat 78% nu och det som jag vet att jag har kvar är ambulansuppdrag, hunteruppdrag, 20hp,15 rampages, 7 affärer att råna. Tror ni att det sammanlagt blir 22%? Sen undrar jag också vad det finns fär ävlingar på Hyman staduium, jag har klarat det med notocrossen och med bilarna som e galna, men jag har hört att det ska finnas tre tävlingar stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Gör alla saker du kommer på och sen ser du hur många procent du har kvar. Jag det finns tre tävlingar på stadion: Dirtring, Bloodring och Hotring. Det är nog Hotring du har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Gör alla saker du kommer på och sen ser du hur många procent du har kvar. Jag det finns tre tävlingar på stadion: Dirtring, Bloodring och Hotring. Det är nog Hotring du har kvar. Ja jag tror att det är Hotring, när ska man gå in om man ska klara det? Är det samma dörr för alla tre men olika tider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Ja det e samma dörr och tider men det finns en stor skylt utanför stadion där det står vilet "race" det är. Det finns också andra skyltar som visar samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag har klarat 78% nu och det som jag vet att jag har kvar är ambulansuppdrag, hunteruppdrag, 20hp,15 rampages, 7 affärer att råna. Tror ni att det sammanlagt blir 22%? Sen undrar jag också vad det finns fär ävlingar på Hyman staduium, jag har klarat det med notocrossen och med bilarna som e galna, men jag har hört att det ska finnas tre tävlingar stämmer det? vadå för hunter uppdrag?? e inte det samma uppdrag som viligate uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vadå för hunter uppdrag?? e inte det samma uppdrag som viligate uppdraget?? Ja det är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jaha, visste inte det, jag har klarat vigilate med stridsvagnen, då behöver jag ju inte göra det med huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts