Jump to content

Vad har jag kvar?

Tarzan
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat 78% nu och det som jag vet att jag har kvar är ambulansuppdrag, hunteruppdrag, 20hp,15 rampages, 7 affärer att råna. Tror ni att det sammanlagt blir 22%?

Sen undrar jag också vad det finns fär ävlingar på Hyman staduium, jag har klarat det med notocrossen och med bilarna som e galna, men jag har hört att det ska finnas tre tävlingar stämmer det? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör alla saker du kommer på och sen ser du hur många procent du har kvar. Jag det finns tre tävlingar på stadion: Dirtring, Bloodring och Hotring. Det är nog Hotring du har kvar.

Ja jag tror att det är Hotring, när ska man gå in om man ska klara det? Är det samma dörr för alla tre men olika tider?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat 78% nu och det som jag vet att jag har kvar är ambulansuppdrag, hunteruppdrag, 20hp,15 rampages, 7 affärer att råna. Tror ni att det sammanlagt blir 22%?

Sen undrar jag också vad det finns fär ävlingar på Hyman staduium, jag har klarat det med notocrossen och med bilarna som e galna, men jag har hört att det ska finnas tre tävlingar stämmer det? (w00t)

vadå för hunter uppdrag??

e inte det samma uppdrag som viligate uppdraget??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor