Arman Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Vad ska man och hur ska man göra vid det första uppdraget efter att du får Diaz hus! Jag fattar ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Skjuta sönder glasrutorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Skjuta sönder glasrutorna. Bara... man ska inte döda eller nåt? Är det enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) Bara... man ska inte döda eller nåt? Är det enkelt? Ja, om du har rätt vapen så är det plättlätt. Och kör in på en PCJ så blir det ännu lättare. Kanske ska lägga till att MP5 är rätt vapen. Redigerad 18 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Ja, om du har rätt vapen så är det plättlätt. Och kör in på en PCJ så blir det ännu lättare. Kanske ska lägga till att MP5 är rätt vapen. Jäpp jag är rätt vapen Om du vill fuska är en minigun inte helt fel Annars tycker jag som sagt Mp5 eller uzin man får är dom bästa vapnerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts