Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag har sett att visa har VC stats, hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 här http://xe.homelinux.net/vice/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Tack! du har visst fuskat rätt så mycket; "Criminal Rating : Total Liar (-6864)" Många vehicle spawning cheats va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 mitt är det ännu värre på.. total liar - 9429 eller nå sånt! men jag har inte fuskat så där jätte mycke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts