boss Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 bilder från san andreas: http://gtasanandreas.membres.jexiste.org/image1.jpg http://gtasanandreas.membres.jexiste.org/img3.jpg ¨ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att ni aldrig lär er!!, dom är fejkade!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att ni aldrig lär er!!, dom är fejkade!!!! w0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det står på sidan där man får dom ifrån, Att dom är "fake".. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det står på sidan där man får dom ifrån, Att dom är "fake".. hahaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 w0rd Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 att ni aldrig lär er!!, dom är fejkade!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 om dom inte hade vart fejkade hade de vart j*vligt bra grafik... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 rätt så grymma bilder tycker jag men gta sa kommer nog bli snyggare grafik.. Hoppas det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 rätt så grymma bilder tycker jag men gta sa kommer nog bli snyggare grafik.. Hoppas det i alla fall Jag tippar på att de kommer att använda 3:ans och VC:s grafikmotor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 rätt så grymma bilder tycker jag men gta sa kommer nog bli snyggare grafik.. Hoppas det i alla fall icke! samma grafikmotor som 3, vc... jag tror dom klämt ut det mesta ur den motorn, så det blir nog inte mycket snyggare än vc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 icke! samma grafikmotor som 3, vc... jag tror dom klämt ut det mesta ur den motorn, så det blir nog inte mycket snyggare än vc. Några grafiska förbättringar lär vi ju få se, men knappast speciellt stora. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 som HL 2 mmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 de där bilderna är från driver3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 bilder från san andreas: http://gtasanandreas.membres.jexiste.org/image1.jpg http://gtasanandreas.membres.jexiste.org/img3.jpg ¨ FAAAKEEE!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 FAKE! gå och kolla på¨gta san andreas hemsida...! där står de... alla dom e FAKE ...! lovar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 även om bilderna é fake:ade så kommer väll spelet va rätt likt bilderna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 icke! samma grafikmotor som 3, vc... jag tror dom klämt ut det mesta ur den motorn, så det blir nog inte mycket snyggare än vc. Gta 4 kommer iallafall bygga på en ny motor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Varför skulle det heta GTA: San Andreas. GTA3 hetter ju inte GTA: Liberty City. Det heter nog SA men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts