the predator Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 när grundades gtasajten typ vilket år och datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 För ungefär 5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 För ungefär 5 år sedan. ne ne! gtasajten har typ bara funnits nått år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) ne ne! gtasajten har typ bara funnits nått år hehe nej! forumet har funnits lite mer än ett år, gtasajten i över 5 Redigerad 18 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 hehe nej! forumet har funnits lite mer än ett år, gtasajten i över 5 shit.. trodde att den bara funnits i nått år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 när grundades gtasajten typ vilket år och datum Januari 1998! Fast då var det bara en liten sida med information och mods. Inga nyheter och jättedålig URL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 spray Nepp, tror inte att spray fanns då, det var inte känt i så fall. Det var först telenordia och sedan passagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) http://web.archive.org/web/20010124053400/...agen.se/koffeh/ Redigerad 18 juni, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Nepp, tror inte att spray fanns då, det var inte känt i så fall. Det var först telenordia och sedan passagen! telenordia sidan har jag hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 http://web.archive.org/web/20010124053400/...agen.se/koffeh/ fin GTA3d film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Gillar det här uttrycket: Denna GTA-sajt ska nu stängas och kommer inte att uppdateras mer, men när GTA3d kommer ut kanske jag gör en ny hemsida bara för GTA3d (mycket snyggare kan jag lova). Kommer fortfarande ihåg när jag skrev det... det var lite ironisk menat för jag hade inte den minsta viljan att driva sidan igen... Det var GTA3: PS2 som hjälpte upp GTAsajten @meatboll: tror jag knappast... den togs ju bort för nästan 4 år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Hultan, har du inte en backup på sidan med bilder och sånt, så du kan lägga upp den igen?! å ja kommer ihåg att bara 1 av dina gta1 bilar funkade. De va polisufot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Klart som korvspad att jag har backup, men den är hemligstämplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Klart som korvspad att jag har backup, men den är hemligstämplad Jasså där ser man.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts