Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Synd för japanerna att dom får GTA3 och GTA VC så här sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 allvarligt talat bryr jag mig inte ett skit , lixom internet finns där också, dom flesta fansen har säkert haft gta3 och vc sen det släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 allvarligt talat bryr jag mig inte ett skit , lixom internet finns där också, dom flesta fansen har säkert haft gta3 och vc sen det släpptes W0RD men jag förstår inte varför hultan lägger det som en nyhet, och vem bryr sig om japanerna får vänta längre på dom spelen... Det rör inte mig så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 W0RD men jag förstår inte varför hultan lägger det som en nyhet, och vem bryr sig om japanerna får vänta längre på dom spelen... Det rör inte mig så... men tänk om du måste flytta till japan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Tyckte det kunde vara kul att veta, själv hade jag ingen aning om att dom inte hade fått det än Konstigt med tanke på att GTA3 & VC är PS2:ans största spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Hur länge får inte vi vänta på doms j*vla Final fantasy spel... 2:an kom ju förra året i en Remake Så jag sk*ter i dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Synd för japanerna att dom får GTA3 och GTA VC så här sent... De får spelen iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Tyckte det kunde vara kul att veta, själv hade jag ingen aning om att dom inte hade fått det än Konstigt med tanke på att GTA3 & VC är PS2:ans största spel! Varför har du ingen avatar, Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Varför har du ingen avatar, Hultenius? svarar åt honom. han har aldrig haft det, och kommer aldrig ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Japanerna sitter väl där nu: - Men fy fan, vilken dålig glafik! - Ja, men den ä bättle än den dä till... du vät... Gameboy! - Ja! Hoy, toy toy! Närå bara skämta! Undrar om grafiken är uppdaterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Undrar om grafiken är uppdaterad? Tror knappast det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 dom är nog glada men dom kunde ju ladda ner också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 tror äligt talat att ingen köper de där...alla har säkert laddat hem de eller köpt det från nån europeisk spel butik på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag skulle köpt det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts