Gtamama Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag har klarat 100 % av spelet, men jag hittar inte Romeros Funerals(begavningsbyrån). I broschyren(sid.5)man får med så finns det en bild på en bil och en skylt där det står "Funeraria Romero". Över bilden står det i en mening att om man donerar en slant, så kommer man att bli räddad, eller nåt. SVARA.....Snälla!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 jag har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Brevid pizza resturangen i little haiti. Fast det finns ingen bil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 För att få den måste man typ skriva in thelastride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Över bilden står det i en mening att om man donerar en slant, så kommer man att bli räddad dom syftar nog på pastor richards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Begravningsbyrån ligger mittemot utgången från den stora bilskroten om jag miss rätt.. annars är mp5's förslag helt rätt.. brevid pizzarestaurangen. När du väl hittat begravningsbyrån måste du ta en titt i skyltfönstret till Romeros mat-butik också.. finns i huset bredvid begravningsbyrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) eller så tar man den vid en mission i början av spelet... men det är försent. det var ett uppdrag.... jag tog den då Redigerad 18 juni, 2003 av calleponken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts