XmaN Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag skaffade max payne för en vecka sen, och det går inte och spela man kan spela första banan i bland sen när den ska ladda nästa så hoppar det ut i xp..... Är det fel för att jag har xp eller fast det funkar på en kompis dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har inte kompisen xp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har inte kompisen xp eller? Jo det har han glömde skriva det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 testa att patcha det http://www.pctip.ch/downloads/dl/19524.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag håller precis och tanka patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag skaffade max payne för en vecka sen, och det går inte och spela man kan spela första banan i bland sen när den ska ladda nästa så hoppar det ut i xp..... Är det fel för att jag har xp eller fast det funkar på en kompis dator Så var det för mig med! det berodde på att det inte funka på XP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Så var det för mig med! det berodde på att det inte funka på XP!!! Om man laddar ner patchen så funkar det. Jag har XP och max payne och det funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Om man laddar ner patchen så funkar det. Jag har XP och max payne och det funkar utmärkt. krabbade för mig me.. men funkar bra nu patchat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 visste ni att det kommer komma max payne 2 ?! länk här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 japp, det har varit nån tråd om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du måste ha den nyaste patchen annars funkar det inte det var samma sak för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du måste ha den nyaste patchen annars funkar det inte det var samma sak för mig. det är just det dom snackade om här över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts