Esperanto Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 där där man man köper Hyman Condo.När jag t.ex vill gå dit så stannar hela spelet och jag måste starta om det. Vet någon var det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) du borde ominstallera vc, om du inte har gjort backup av både gta3.img och gta3.dir tyvärr så kan jag inte exakt säga vad felet är, men det har iaf med gta3.img att göra edit: det kan vara ett fordon som du har i garaget där, har du moddat nån bil/moppe? Redigerad 17 juni, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 du borde ominstallera gta3, om du inte har gjort backup av både gta3.img och gta3.dir tyvärr så kan jag inte exakt säga vad felet är, men det har iaf med gta3.img att göra edit: det kan vara ett fordon som du har i garaget där, har du moddat nån bil/moppe? va snackar du om.Jag menar Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 oj förlåt jag blandade ihop det med gta3.img, men jag menade vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts