SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hur funkar text editorn så man ändrar all text i hela spelet?? .. asså den som finns att ladda ner på gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Skriv sökvägen för american.gxt länst upp och sedan letar du upp vad du vill ändra och ändra det. Sen tar du "apply" tror jag det heter, sedan save. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 men det här viceTXD då... om man ändrar lite på ett utseende.. tar ju ju typ "replace" med vad ska det vara för typ av fil man ersätter... (asså ex. typ jpg, bmp.. eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 men det här viceTXD då... om man ändrar lite på ett utseende.. tar ju ju typ "replace" med vad ska det vara för typ av fil man ersätter... (asså ex. typ jpg, bmp.. eller nåt) funkar bara med bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 funkar bara med bmp Det funkar med typ tga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag ska förklara exakt hur den funkar, vid normal dränerande målstyrning åskådliggörs oberäknade sidoeffekter komna från huvudmannen förordande positiv förflackning värderas uppkomna svagheter anbelangande kartellbildningen åverkade av förbigången nedgång avskiljes produktiva bedömningar riktade mot likvidationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag ska förklara exakt hur den funkar, vid normal dränerande målstyrning åskådliggörs oberäknade sidoeffekter komna från huvudmannen förordande positiv förflackning värderas uppkomna svagheter anbelangande kartellbildningen åverkade av förbigången nedgång avskiljes produktiva bedömningar riktade mot likvidationen mm visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag ska förklara exakt hur den funkar, vid normal dränerande målstyrning åskådliggörs oberäknade sidoeffekter komna från huvudmannen förordande positiv förflackning värderas uppkomna svagheter anbelangande kartellbildningen åverkade av förbigången nedgång avskiljes produktiva bedömningar riktade mot likvidationen HA HA HA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag ska förklara exakt hur den funkar, vid normal dränerande målstyrning åskådliggörs oberäknade sidoeffekter komna från huvudmannen förordande positiv förflackning värderas uppkomna svagheter anbelangande kartellbildningen åverkade av förbigången nedgång avskiljes produktiva bedömningar riktade mot likvidationen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 vad ska man använda för program för att t ex ändra färger på polisbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 öppna carols.dat med anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts