kattälskaren Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag är medlem och 8år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 F i x a..... e t t..... e g e t .......FORUM ...till dom små... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 jag är medlem och 8år. du e 8 år och spelar gta spelen (:!!! härligt (:!!! men ett eget forum till dom små skulle blivit oanbart eller va man ks a skriva. de e inte många 8 åringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 ett forum till dom som e från 0 - 12 typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) ett forum till dom som e från 0 - 12 typ.... bra för ja fylleer 13 snart!!!! EDIT* min broder hade inte loggat ut!! Redigerad 13 juli, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 nej det hade inte hjälpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 offtopic: Emil Killerman, lite för stor signatur? täcker ju hela forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Det är därför man ska ha möjligheten att kunna registrera sig om man är under 12 - med förälders godkännande! Tycker jag... Kan vara en bra idé, men är det inte bara och kryssa för "Jag har fått lov av min pappa/mamma" eller finns det något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 offtopic: Emil Killerman, lite för stor signatur? täcker ju hela forumet kommer ju från rätt person, din signatur är inte heller så liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) den var ju större en 1280 pixlar bred ! fast den har förminskats nu ser jag Redigerad 14 juli, 2003 av jajajaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 ursäkta mig jag såg inte att den var så stor men nu har jag bytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Kan man inte skriva typ: om du är yngre än 12 så kommer din ipadress att spåras och dina föräldrar kontaktas och de kommer att få betala en mindre summa pengar till gtasajten.dom flesta skulle nog gå på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ja de hade väl varit bra. men då kommer ju dom som är under 12 att registrera sig som 12-13 årigar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) om dom kanske mobbas så kan man ha en test av vad dom kan jag e 11 år och kan väldigt mycket för jag känner tuse tonåringar som lär mig och lär jag mig själv för att jag sitter uppe till 4:a på natten och då lär man sej rätt mycket Redigerad 22 juli, 2003 av Com2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kommer ju från rätt person, din signatur är inte heller så liten... precis vad jag tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag tycker att får 8-9-10-11-12 mm vara på gtsajten så ska väl inte vi säga nåt det bestämmer väl deras mamma o pappa?det tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Typ ett system där man väljer ålder om man valt yngre än 11 eller 11 (eller vad åldersgränsen nu blir) så sparas en cookie som gör att man måste fylla i förälderns-mejladress, och om föräldrarna skickar ett mail tillbaka som det står att dom godkänner det så kan dom registrera sig. För om föräldrarna tillåter att dom spelar Vice City är det ju inte vårat problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 dom flesta har nog inte föräldrar som har en email som dom kollar ofta, kollar min typ var 7 timme, men som synd så reggade jag mig på en porrsida för att få tillgång till en ftp, men det gick inte och jag spammas från porr sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jazzå då vet man vad du zitter och kollar på ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ett 14+ forum vore väl bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts