Jump to content

Åldersgräns på forumet?

Hultenius
 Share

136 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

om man har frågor om spelet som bara de som har spelet kan svara på så kan man ju kolla vilka som får spela spelet för sina föräldrar. men egengtligen så skulle man ju säkert inte registrera sig om man inte har spelet. alltså har man tillåtelese att spela spelet och e välkommen in tycker jag iallafall! och 18 års-gränsen är ju bara en rekomendasion ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Humm......tycker det där med åldersgräns verkar kasst,,,,

men kan man inte ha en sektion för dom som typ är under 12 (eller är 12) som dom kan leka och snacka på etc etc..

sen när man man är 13 år...(om man fortfarande är kvar) kanske man får komma in i dom andra topicarna och snacka då kanske man är mogen nog att fatta sej på datorer och sånt grejs....

Sen måste man ha en som har kolla på dom bal bla....

HAHA..det skulle ju bli som en jäkla skola ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm......tycker det där med åldersgräns verkar kasst,,,,

men kan man inte ha en sektion för dom som typ är under 12 (eller är 12) som dom kan leka och snacka på etc etc..

sen när man man är 13 år...(om man fortfarande är kvar) kanske man får komma in i dom andra topicarna och snacka då kanske man är mogen nog att fatta sej på datorer och sånt grejs....

Sen måste man ha en som har kolla på dom bal bla....

HAHA..det skulle ju bli som en jäkla skola :lol:

Förstår jag mig inte på datorer ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mina föräldrar har skilt sig...hemma hos min far så får man inte spela nåt spel som har våld i sig...typ ra2,generals,gta,cs...inga spel som man skjuter på nåt...

1. det brukar väl vara tvärtom :angry:<_< min farsa älskar Gta!

2.är du gammalmodig och säger far :angry::wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor