_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 hmm... Det här var svårt men jag måste rösta JA till åldersgräns.. Då kan jag posta mina tjejer..( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag tycker det är en bra ide.... forumet kanske kommer att loosa lite på det, men det är nog flest människor över 12 som besöker Gtasajten regelbundet... om man nu tar ett exempel från meatboll (absolut inget illa ment) visst jag vet inte vad alla ord betyder men vi flesta här vet nog vad pedofil är! Som Hultan sagt så kommer MEJMEJMEJ, SPEEDER, JÄGAREN Inte att bannas utan dom kommer finnas kvar men han kommer att blockera framtida registreringar av "under 12åringar" Glöm inte lilla jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 vote: Ja Tror det skulle bli ganska bra med åldersgräns, varför vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 svar: ja, 12 årsgräns passar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Ja. Ibland när någon lite mindre frågar nånting så förklarar man fast dom inte fattar och till slut är det uppe i två sidor och man har sagt i princip samma sak varje post. Det blir också lättare att snacka vardagligt utan att sånna som inte fattar vad man pratar om lägger sig i och så, nu menar jag inte att alla under tolv inte har nån hjärna utan t.ex Speeder, jägaren, Zalicinowa(undra om jag stavade rätt) fattar ju vad man menar och kan diskutera och prata sansat men om man tar t.ex "Zhat" som också är 11 så var han j*vligt jobbig när han höll på och gapade på alla att förklara vad dom snackade om, han fattade inte vad topicen handlade om. Jag har också sett att det är många forum som har 13 års åldersgräns. Jag tycker 12 blir bra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Låter som en bra idé... (Spelar inte mig nån roll för jag är över 12.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Låter som en bra idé... (Spelar inte mig nån roll för jag är över 12.. ) Är du Jag som trodde du var typ 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) Åldersgräns hmm JA Dom blir bara retade. men hultan hur ska du veta att dom inte är 12år? Redigerad 18 juni, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Rösta JA! MOUAHHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Är du Jag som trodde du var typ 16 Jasså.. då trodde du helt rätt... (Har editerat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag är helt säker på att det blir nån form av åldersgräns. Naturligtvis går det inte att kontrollera alla men det kommer nog göra lite skillnad. Verkar som att COPPA (Children's Online Privacy Protection Act of 1998) verkar vara något att kolla upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 tycker att vi ska ha åldersgränsen på 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Låter bra med åldersgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Låter bra med åldersgräns du är inte möjligtvist saffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 du är inte möjligtvist saffe??? jo, det låter lite så på namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 jo, det låter lite så på namnet... Vem är saffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Nopp jag är inte saffe Jag ska presentera mig Jag heter Sebe och or i Stockholm/Solna Haare bra alla sammans! //Sebbe inte saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Säkert.... Man brukar inte säga så om man inte vet vem nån är. Räckte det inte med "meatboll"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Nopp jag är inte saffe Jag ska presentera mig Jag heter Sebe och or i Stockholm/Solna Haare bra alla sammans! //Sebbe inte saffe ok förlåt då GTA3 freak: snackade med hultan, var inte samma ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 sorry....lät så på namnet för att saffe kallar sig saffecool och då lät dit namn som honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts