GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Efter ett jävla massa jobb med VC råkade dinghy.dff och dinghy.txd försvinna ur mina file och även backupen är detr nån som kan ladda upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag skulle kunna ha gjort men de går inte att ladda upp .rar filer på pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ska se vad jag kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 finns här http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/ (men inte allt för länge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 annars finns hela vc mappen på min FTP här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Tack allihop! Har nu dom filerna igen. Eightball: Du har väl inte exe filen eller? Redigerad 17 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 annars finns hela vc mappen på min FTP här kommer inte åt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Fighting Egg Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts