Zoft Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Hur fan kör han? Jag rörde han inte ens.. sköt några och då kom han å krasha... http://hem.passagen.se/maxtarget/kul/bad_driving.JPG (Jag visste inte var jag skulle lägga det här topicet men jag gissade på Off-topic) Redigerad 17 juni, 2003 av Zoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Seröst AI:n är lite korkad i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Korkat av föraren! För ni som inte ser bilden: gå in på http://hem.passagen.se/maxtarget/kul/bad_driving.JPG så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Alltså nu börjar bli trööt på det här... fyfan vad alla länkar krånglar.. antingen är det något med passagen eller GTA sajten eller ingen av dem.. men nått är det som inte funkar så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Det är passagen som "dampar" sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ett mellanslag efter länken löser allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Alltså nu börjar bli trööt på det här... fyfan vad alla länkar krånglar.. antingen är det något med passagen eller GTA sajten eller ingen av dem.. men nått är det som inte funkar så bra... passagen har gjort den spärr så det inte funka att hotlinka deras bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Oj du e påläst GTA3_player Redigerad 17 juni, 2003 av Zoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag e i varje fall glad att dom inte kör så i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 dom har kört över mig en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 dom har kört över mig en gång... det är inte ovanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 det är inte ovanligt nähä, kul för dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 dom kör över mig ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 nähä, kul för dig.... vad fan är det för fel nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts