Topp3 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den där Salavex eller nåt är ju bara för skön! Tjej: "Now i can lick my lifelong partners_____________all night..." Kille:_____________________________stamp collection________ Bög: "Now i can suck a_____ for as long as i want" Kille_______________lollipop__________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) "Lock up your doughters, shoot your sons, cause love fist is comin' to town" Redigerad 26 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 lyssnar verkligen inte på musik det e så störande tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 den där killen från australien som snackar om djur...den gillar jag...tänker på "krokodil jägaren då" hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 den grymmaste är -eric i didn't no it was Hockey season -mom can i bought a knife den e e grym =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Knife after Dark reklamen är riktigt bra, sen gillar jag den där patriotiska bilreklamen om att man ska köpa amerikanska bilar istället för importerade. Jag fattar inte riktigt vad Pet Stoppers sysslar med, återupplivar dom döda djur eller stoppar dom upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag gillar (vet inte om det e en reklam) den lilla killen som säger: I look like 12 but I'm a 42 year old investment banker (eller vad han säger ). den e helskön den reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) På pet stuffers reklam har dom också: "And coming soon grandparents forever" coolt när kommer det?! Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag gillar den där prästen "Pick up yor phone call now" det en bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 den där killen från australien som snackar om djur...den gillar jag...tänker på "krokodil jägaren då" hahahaha det e ingen reklam det e en intervju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 nej det är: Pet Stuffers. asså. dom stoppar upp döda djur. "Max! -you din't eat your food. thats the second week in a row! Max?" och grandparents forever e typ att folk får stoppa upp deras barnbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) nej det är: Pet Stuffers. asså. dom stoppar upp döda djur. "Max! -you din't eat your food. thats the second week in a row! Max?" och grandparents forever e typ att folk får stoppa upp deras barnbarn. Du menar väll att folk får stoppa upp sina far och morföräldrar Och ni vet väll att man kan ringa vissa nummer som står uppskrivna här och där i spelet t.ex på skyltar å så (fast de e dyrt, för telefonsvararna står i USA Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 HEHE....f*n va mitt topic fick fart då men knife after dark är helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vad tycker ni om reklamen för roboten som bara säger tio meningar, "It's the friend you always wanted"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts