AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 vilken tycker ni är den läckraste reklamen på radion??? själv tycker jag att knife after dark e den läckraste....Rated "R" for retarded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag gillar (vet inte om det e en reklam) den lilla killen som säger: I look like 12 but I'm a 42 year old investment banker (eller vad han säger ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag gillar (vet inte om det e en reklam) den lilla killen som säger: I look like 12 but I'm a 42 year old investment banker (eller vad han säger ). den är ganska rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jo...det kan jag hålla med om.... Hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 sen finns det ju nån annan mysko.. helt cp:ad musik sen bara typ "I love that sound" eller nåt, skit KASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ehhmmm.... jahaaaa..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag gillar reklamen för TV-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag gillar knife after dark och reklamen på VCPR - typ "Give us money, we're trying to get a seceod home" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 lyssnar inte på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den där om filmen som ska vara parodi på Rambo. American Dream heter den. Dom snackar om en kille som ska åka till Kambodja för att kriga. "-But I'm done killing... I wanna raise a family! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Eller den för Donuts där han bögen snackar om hur goda dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 @ lance "They got your wife" "BUT IM NOT MARRIED! :'( " "You are now.... to America! " @ pelle - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Eller den för Donuts där han bögen snackar om hur goda dom är. ja dom lägger över ett ord med typ bögen: i want to thrust my tounge into the middle of the____, i love it! annan: _______________________________________donut för egentligen ska det vara: i want to thrust my tounge into the middle of the ass, i love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja dom lägger över ett ord med typ bögen: i want to thrust my tounge into the middle of the____, i love it! annan: _______________________________________donut för egentligen ska det vara: i want to thrust my tounge into the middle of the ass, i love it! hehehe... Hur fan kommer R* på allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 @ lance "They got your wife" "BUT IM NOT MARRIED! :'( " "You are now.... to America! " @ pelle - den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den där Rambo-filmen har oxå en kul rating.. "Rated PG for Patriotic Garbage".. tror jag det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 @ lance "They got your wife" "BUT IM NOT MARRIED! :'( " "You are now.... to America! " @ pelle - stör mig så otroligt på den!! inga bra låtar, samma låtar/reklamer hela tiden, radio på motorcyklarna (lol) + att den stängs av när man trillar delelr kliver av. och det är ju mycket skönare att höra motorljutet på bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kommer inte ihåg nån reklam de é mest mp3 player man lyssnar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den där om filmen som ska vara parodi på Rambo. American Dream heter den. Dom snackar om en kille som ska åka till Kambodja för att kriga. "-But I'm done killing... I wanna raise a family!!! Den heter "Exploder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts