calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Någon som har något förslag på detta uppdrag( det vid flygplatsen)??? Bil ? Undvika maffia snubbarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 för att svara på min egen fråga om det skulle vara så att någon vill veta så är det bara att man tar Hotring Racer och ställer den på vägen utanför vändplanen sedan är det bara att brassa på så klarar man lätt av uppdraget..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Det är bara att köra in på flygplatsen och ha mycket fart och så hoppar man över stängslet. Har kört den vägen förut men jag komemr inte ihåg exatk vilken väg det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det spelar ingen roll vilken bil du har, Bilen står ändå inte kvar när du kommer ut. Gå in, skjut båda grabbarna, ta portföljen, spring ut, samla ihop de vapen du blev av med när du gick in, sno en bil åk till närmaste "paint 'n' spray", dra till ammunation så klarar du det... det tor mig ett antal försök att fixa det, men tillslut funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 första gången han inte "hörde" mig så klarade jag det på första försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ställde en helikopter på den stora parkeringen längre bort, sen drog jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts