Sirius Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Äntligen har gudarna hört våra böner ne men jag tycker det är bra... Så blir väll musik skivorna billigare när fler köper dom.. Eller så kanske höjer dem priserna nu nr de vet att de kan tjäna ännu mer pengar med tanke på att kopiering är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag brukar ladda ner mp3 filer på musik som inte går att köpa i affärer nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Satans telia! Finns det inte något program av något slag som gör att man kan vara ute på nätet utan att ens egen ipadress används/syns på något sätt.... och lura internetleverantören. det finns men det finns såna hemsidor också jag använder såna sidor så jag kan komma in på gtasajtens forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att spoppa det kommer att bli lika svårt att stopa k*ullning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att spoppa det kommer att bli lika svårt att stopa k*ullningPlz, inga såna ord! Du är bara 9 år! Spelar ingen roll om man "byter IP"... man har fortfarande kvar sin anslutning och IP till telias server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att spoppa det kommer att bli lika svårt att stopa k*ullning när du blir lite äldre komemr du lära dig att det inte är något fel med att knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 det finns men det finns såna hemsidor också jag använder såna sidor så jag kan komma in på gtasajtens forum ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 att spoppa det kommer att bli lika svårt att stopa k*ullning Varför ska man stoppa det? Visste du att människor förökar sig så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Varför ska man stoppa det? Visste du att människor förökar sig så? Mjaa.... Han skriver nog så för att han skulle vilja men.... (den som tar illa upp får skicka ett PM....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 att spoppa det kommer att bli lika svårt att stopa k*ullning Kommer ett lagförslag om det i höst!..Samlag ska tydligen leda till 500 kr böter om det händer en andra gång kan det bli 50 dagsböter...en tredje gång fängelse!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Kommer ett lagförslag om det i höst!..Samlag ska tydligen leda till 500 kr böter om det händer en andra gång kan det bli 50 dagsböter...en tredje gång fängelse!!! du skojjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 du skojjar Nej, det är sant! Sverige ska bli en katolsk stat och alla måste vara avhållsamma. Innan man gör det som inte längre får nämnas vid namn måste man ansöka om tillstånd hos regeringen. Tillstånd beviljas endast vid s k nödvändiga samlag. D v s sådana som krävs för att mänskligheten inte ska utrotas (införskaffande av barn m a o)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kommer aldrig gå igenom isåfall!, nån artikel eller nåt om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kommer aldrig gå igenom isåfall!, nån artikel eller nåt om det? Jag tror det stod i Aftonbladet typ igår eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 kommer aldrig gå igenom isåfall!, nån artikel eller nåt om det? Eh, jag skämtade alltså... Ha ha ha ha ha!! Trodde du på det?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 trodde ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 blaque, det lat faktiskt ganska trovardigt forst du verkar vara bra pa sant dar (min forsta post fran thailand) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Ja stor chans att Sverige skulle bli katoliskt! Och även katoliker ******* utan "tillstånd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nej, det är sant! Sverige ska bli en katolsk stat och alla måste vara avhållsamma. Innan man gör det som inte längre får nämnas vid namn måste man ansöka om tillstånd hos regeringen. Tillstånd beviljas endast vid s k nödvändiga samlag. D v s sådana som krävs för att mänskligheten inte ska utrotas (införskaffande av barn m a o)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nej, det är sant! Sverige ska bli en katolsk stat och alla måste vara avhållsamma. Innan man gör det som inte längre får nämnas vid namn måste man ansöka om tillstånd hos regeringen. Tillstånd beviljas endast vid s k nödvändiga samlag. D v s sådana som krävs för att mänskligheten inte ska utrotas (införskaffande av barn m a o)... hehe det lät mysko första gången man läste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts