epix Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hur ger man pizzor på pc när man kör pizza boy :'( Du gör en Driveby, alltså tryck Q & E och sen på vänstra musknappen (Om du inte nu har bytt kontroller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag tycker "All Hands On Deck" är roligast. det är också ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 The job. och när man tar över diaz hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag tycker att det roligaste uppdraget va när man fick skjuta på plastgubbar.... det var as skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Dom roligaste uppdragen är ju helt klart när man ska döda många...Rädda Lance från Diaz män, Ta över Diaz hus, sista telefonkiosk uppdraget mfl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det första uppdraget "The party". För att där fick man se Candy Suxx jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det första uppdraget "The party". För att där fick man se Candy Suxx jäkligt bra! joo.. det är också fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) the driver på malibu club jag höll på med det i 2 veckor så tänkte jag "nej nu!" for jag in på hanling.dff och endrade om sabre turbo så den kunnde bara stå och slira och for ingenstans så jag klarade det hur enkelt som helst Redigerad 18 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Jag tycker "All Hands On Deck" är roligast. vilket var det nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det första uppdraget "The party". För att där fick man se Candy Suxx jäkligt bra! man får ju se henne i filmstudion sen också... det e t o m bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 det roligaste uppdraget var när man skulle döda lance vance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 det roligaste uppdraget var när man skulle döda lance vance The last dance for Lance Vance I told you i got enough of that in school Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 vilket var det nu igen? När man ska stå på "Colonels" båt och sjuta på mäniskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 va?? med motorcykeln???! det var ju as svårt, tycker jag... fast jag gjorde bara första hoppet sen hoppade jag ner från hela byggnaden och hämtade en helikopter och gjorde klart allt jag gjorde samma sak och då var det as lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts