SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Vilket tycker ni var det roligaste uppdraget?? (vet ej om det finns nån annan topic om det här) Jag tycker att "The Job" (Malibu) var as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 tyckte G-Spotlight var roligast jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 va?? med motorcykeln???! det var ju as svårt, tycker jag... fast jag gjorde bara första hoppet sen hoppade jag ner från hela byggnaden och hämtade en helikopter och gjorde klart allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 haha... jag tyckte allt på klubben Malibu var rätt kul men fick jag välja en skulle det vat The Shotist eller vad den hette..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har inte klarat alla uppdragen annars tycker ja de där man ska ta over diaz's manission e förbaskat kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag tycker att malibu club uppdragen var roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har inte klarat alla uppdragen annars tycker ja de där man ska ta over diaz's manission e förbaskat kul ja det var kul att döda diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 man blev nästan lite gråtfärdig i slutet på keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 en sak fattar jag inte det händer inget ja har gjort uppdraget när phil losar armen å gjort hos alla firmor men det kommer inga fler uppdrag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 en sak fattar jag inte det händer inget ja har gjort uppdraget när phil losar armen å gjort hos alla firmor men det kommer inga fler uppdrag..... då ska du börja köpa företag och hålla dig vid liv med dom... sen kommer nån att ringa och..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 då ska du börja köpa företag och hålla dig vid liv med dom... sen kommer nån att ringa och..... oj jag e visst "helt ute och seglar" tänkte fel... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 är det nån som har sparat vid "The Job" hos Malibu vill järna ha den spar filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 varför? derför jag ha klarat 100% och vill köra det updraget igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 :'( stackars dig.. har precis gjort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 :'( stackars dig.. har precis gjort det.. det går en då för sen ska jag göra en mod med camera och behöver näst sista updraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag gillar uppdraget där man ska skjutsa phil till sjukhuset efter ett misstag med en bomb..när man kör så ser det så roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vice_man Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hur ger man pizzor på pc när man kör pizza boy :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Vilket tycker ni var det roligaste uppdraget?? (vet ej om det finns nån annan topic om det här) Jag tycker att "The Job" (Malibu) var as kul ja den va ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag tycker "All Hands On Deck" är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts