Micke = GTA GALEN Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 vad har hänt med den dära filmen (han som lever sej in i gta världen) jag kan inte se den det e bara en sak uppe i hörnet (typ en kub o lite annat) va ska jag göra för o få det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 vad har hänt med den dära filmen (han som lever sej in i gta världen) jag kan inte se den det e bara en sak uppe i hörnet (typ en kub o lite annat) va ska jag göra för o få det att funka Det händer så för mig också! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ni måste ha en nyare version av QuickTime. http://www.quicktime.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 TACK nu funkar det äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 NEJJ !! DET FUNKADE INTE ! jag måste ha massa registreringsnummer ! :'( fan :'( hur gör jag nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja nu tror jag det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nej det funkade inte lol hur gör jag nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts