Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Hur tar man bilder i vice city förutom "Print Screen" Det är ju bra men då kan man ju bara "spara" en bild. Måste man ladda ner en trainer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jaa.. tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nej ladda ner clipper från download.com den gör automatiskt jpg av bilderrna + välja kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Kan man "filma" med clipper eller måste man ha nåt annat program??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 då är fraps bäst http://www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nu har jag fraps men man ser ju bara huvudet på Tommy!! Vad är fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nu har jag fraps men man ser ju bara huvudet på Tommy!! Vad är fel?? Du måste ställa om upplösningen i VC till 640 * 480. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Är det bara min dator som fular sej, eller börjar vc lagga när man spelar in med fraps? Redigerad 22 juni, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Är det bara min dator som fular sej, eller börjar vc lagga när man spelar in med fraps? vc börjar lagga !!! =) Har en P4 2,53 Ghz Geforce 4 Ti5600 ! Men när jag kör me fraps så laggar d =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det står "option not available" då jag ska ändra till 640x480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
e_evil_mc Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det står "option not available" då jag ska ändra till 640x480 då slänger du grafikkortet i soptunnan och går och spelar fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det står "option not available" då jag ska ändra till 640x480 man kan inte ändra det om man håller på att spelar. direct när du har startat spelet så ändrar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Tryck på "Print Screen" sen går du ut ur spelet genom att trycka på windows knapen som är mellan "alt" o "Controll" sen öpnar du paint och trycker på redigera sen trycker du på klistra in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Tryck på "Print Screen" sen går du ut ur spelet genom att trycka på windows knapen som är mellan "alt" o "Controll" sen öpnar du paint och trycker på redigera sen trycker du på klistra in. eller om man inte har win tagenten ( på vissa gamla tagentbord finns det inte) så kan man trycka på ALT och Tab, så kommer man till ett annat fönster. men ibland så kan datorn hänga sig om man minimerar vc..så screenshot program rekomenderar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts