PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Ny på dator!! Näe du... jag har varit vid en dator i hela mitt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) Okidoki. Redigerad 18 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 GiZmo... det gick inte att skicka den till dig för du hade fullt i din inkorg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Ny på dator!! Näe du... jag har varit vid en dator i hela mitt liv... ganska ny med internet då ...hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 11 år... har bredband sen 2-3 år tillbaka... kan jag skicka den till dig visacity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 jag skickar alla bilderna till dig visa city... alla bilderna är inte med på bildspelet... lite dålig grafik på bildspelet oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 SKICKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 gick inte att skicka alla bilderna samtidigt... tar bildspelet först sen får du bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 skickade några men du har för mycket mail på din inkorg... här kommer adressen till sidan där jag hämtade bilderna... har skickat några bilder till dig här kommer sidan: bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 kollar ni på dom eller? älskar dom bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 själv har jag alla bilderna som skärmsläckare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts