PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Tjena.... JAg har gjort ett bildspel på windows movie maker... om soutpark... min fråga är hur jag ska lägga in den här så att ni kan se den... den har ingen adress url så jag vet inte hur jag ska lägga in den här... Nån som kan besvara den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Fredrico la väl upp en MGS film någonstans fråga honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Näe... det gjorde han inte..... JAg tar frågan engång till: Nån som kan besvara frågan: Hur gör man för att lägga in en film som man har gjort själv hit till forumet så att alla kan titta på den... PS jag har gjort den själv på windows movie maker så det finns ingen Adress URL!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hur stor är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 968 kB (991 951 byte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har du testat att ladda upp den på pixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Vad är det? Det är en uppladnings sida. Pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har inte pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 adda mig på msn.. goldeyey_88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 det gick inte... har inte msn på denne dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 fick datorn igår ... har knappt nånting på den bara southpark bilderna och bildspelet... riktigt coola bilder asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 inte nån som kan svara på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 registrera dig på pixas då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 inte nån som kan svara på den? ja, regga dig på pixas eller så kan du maila filen till mig på difmankalle@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 ja, regga dig på pixas eller så kan du maila filen till mig på difmankalle@hotmail.com hur ska jag lägga in den på mailen då? asså hur ska jag skicka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 hur ska jag lägga in den på mailen då? asså hur ska jag skicka den? BIFOGA FIL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 hur ska jag lägga in den på mailen då? asså hur ska jag skicka den? Du är rätt ny på datorer va? När du ska skicka ett mail så brukar det stå Bifoga fil (eller något liknande). klicka på den sen ska du bläddra efter bildspelet och så skickar du iväg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 hur ska jag lägga in den på mailen då? asså hur ska jag skicka den? du öppnar fönstret där du skriver mailet och då tar du filen och drar den in i fönstret.likadant som när du lägger en fil i en mapp.då har du filen i mailet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts