Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag skulle så grna vilja kunna göra egna moddar! Men jag kan inte, finns det nån som kan berätta hur man gör? Eller det finns kanske någon sida där det står hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ladda ner viceTXD och öppna gta3.img. där finns massa kul grejer du kan måla om. typ skins, sträd, bilar. m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ladda ner viceTXD och öppna gta3.img. där finns massa kul grejer du kan måla om. typ skins, sträd, bilar. m.m var laddar man ner dte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 var laddar man ner dte? Men snälla lilla du. Sök lite på någon sökmotor vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 GTA3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts