PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Oroar mig för att det kanske inte kommer att funka Har: 52X max ska få mer minne idag/imorn har bara 64mb bredband vet inte så mycket mer Bärbar dators hårdisk Inte jätteny dator Tror ni att det kommer att funka för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nej allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nån som vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 tror inte det... Pappa trodde det för jag ska få mycket mera minne på den här datorn... jag har en ascool skärmsläckare, kanske nåt att se?! Har Sram 64mb men som sagt ska få mycket mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ärligt talat: Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Pappa trodde det för jag ska få mycket mera minne på den här datorn... jag har en ascool skärmsläckare, kanske nåt att se?! Har Sram 64mb men som sagt ska få mycket mer...... Ett tips: köp en ny data... PS. Det kommer ju att funka med det blir inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 håller på att gör den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 håller på att gör den.... öhh... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 vet inte hur man ska göra för att få den hit? Nån som kan säga det till mig!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 om GTA 3 funka så borde VC funk.. GTA 3 hacka som fan för mig ett tag, men VC funkar hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 gta3 funkade asbra för mig på den här datorn fast jag fick för minska det jjävligt mycket............ ___________________________________________________________________----------------------------------------------------------------------------------------------- Nån som vet hur jag kan lägga in bildspelet här... jag har gjort det själv så det finns ingen "url"... knepigt... nån som vet hur jag ska lägga in den!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag ska lägga in bildspelet på allmänt snack för den handlar inte om vice ctiy... den handlar om Soutpark men bilderna är i 3D!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kanske ska säga att jag har gjort det på windows movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts