skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 som tar bort intro filmerna! tanka på min sida inom denna vecka så kommer jag att släppa 2-3 mods till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Intro-filmerna när man startar spelet eller när man tar new game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Menar du introt när man starta vc? R loggan och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 mm precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) hehehe! JAg måste göra klart Blaque City Redigerad 17 juni, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice RAR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Det är väl bara att ta bort mappen "Movies" i Vice City Mappen? Det gjorde jag och jag slipper introfilmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 för mig blev det nåt error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Error för mig med..R* har gort nåt så det inte går ta bort dom.. Offtopic: Vice RAR: störande bild i din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Det är väl bara att ta bort mappen "Movies" i Vice City Mappen? Det gjorde jag och jag slipper introfilmerna Byt sign. för helvete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 hrmm har försökt ta bort med att byta namn på dom kan nån säga namnen igen logo och sen .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 GTAtitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts