Boban Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag har gjort uppdraget med Mr.Woopee men senare kan jag inte hitta bilen. Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den kör omkring i Wichita Gardens mycket sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den kör omkring i Wichita Gardens mycket sällan. den kör omkring lite över allt... men rätt så sällan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag har gjort uppdraget med Mr.Woopee men senare kan jag inte hitta bilen. Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finns det updrag me MR Woopihe (eller ur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Finns det updrag me MR Woopihe (eller ur det stavas) du... kolla vad det är han skrivit åxå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Man ser den ibland i närheten där Maffian håller till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Kör runt i en "rumpo" bland dom rika husen på 3:e ön så kommer den fram. Det beror på vilka bilar man kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Annars finns det en på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Annars finns det en på forumet HAHA..LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 HAHA..LOL HAHA..LOL (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 för att få mr. woopee så är det lättast att kör polis och brandbils uppdrag. om man kör polis uppdrag så är det bara att trycka på Esc så går gubbarna ut.. då är det bara att köra över dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts